а) простими;
б) складеними;
в) парними;
г) кратними 10;
д) кратними 5.
2. Для чисел а = 2·3·52 та b = 32 знайдіть:
а) НСД(a; b)
б) НСК(a; b)
Початковий і середній рівні (6 балів)
Позначте правильну, на вашу
думку, відповідь.
1. Яке число є дільником числа
28?
А 7 Б 3 В
5 Г 6 Д
8
2. Яке число є кратним числа
8?
А 4 Б 24 В
2 Г 45 Д
28
3. Які з чисел 24; 41; 42; 43;
15 є складеними?
А 24; 42 Б
42; 15 В 24; 42; 15 Г
24; 42; 43 Д 24; 15
4. Які з чисел 13; 32; 53; 46;
36 є простими?
А 13; 46 Б
53; 36 В 13; 32 Г
13; 53 Д 13; 32
5. Знайдіть НСД(42; 63).
А 14 Б 9 В
3 Г 7 Д
21
6. Знайдіть НСК(15; 12).
А 60 Б 3 В
90 Г 120 Д
5
Достатній рівень (3 бали)
7. Використовуючи цифри 1, 2,
3, 5, 7 не більш ніж один раз, напишіть чотирицифрове число, яке ділиться і на
3, і на 5.
8. Якою має бути найбільша
кількість учнів, щоб між ними можна було порівну розподілити 112 зошитів у
клітинку і 140 зошитів у лінійку?
Високий рівень (3 бали)
9. Яблука можна розкласти в
пакети або по 14, або по 21 штук у кожен. Скільки було яблук, якщо їхня
кількість більша від 200 і менша за 250?
2. Домашня робота
2.1 Опрацювати параграф 5
2.2 Виконати № 182, № 177
Немає коментарів:
Дописати коментар